Call centers doen het niet goed

Haat u net als wij de call centers? Steeds meer klantendiensten worden in call centers gestopt. Eerst moet u een telefonisch menu doorlopen (druk 1 voor Nederlands...), om dan te moeten wachten op een menselijke stem.

Nu, blijkbaar zijn die call centers dan toch niet zaligmakend. Volgens een rapport zou de dienstverlening er zelfs nog achteruit gaan! De gemiddelde wachttijd die u doorlopen moet voor u de menselijke stem te horen krijgt, is nu al een halve minuut. Op een retour e-mailtje moet u al 22,2 uur wachten! En blijkbaar zijn de mensen die op die call centers werken ook niet gelukkig; hun loon is sinds 1999 niet gestegen. Dat ongelukkig gevoel vertaalt zich dan weer in een groot absenteïsme... Kortom: kommer en kwel voor de call centers. Hopelijk komen ze snel met een andere oplossing aan!

Nieuws: silicon.com

Bron: Netties.be

Vrijdag 14 November 2003

 
©2002 Koen Godderis