|
U zou toch denken dat ondertussen de marketingbedrijven verstaan hebben dat de internauten niet opgezet zijn met de pop-ups die zij voortdurend voorgeschoteld krijgen tijdens hun surftochten.
Als de marketingjongens en -meisjes twee minuutjes na zouden denken, dan zouden zij moeten begrijpen dat al die anti-popup software die zo populair is, dat niet zonder reden is: de surfer wil geen pop-ups.
Helaas blijken de marketingbedrijven dat niet te verstaan - of niet willen verstaan. De internaut heeft een pop-up blokker? Wij kunnen beter, zeggen de marketingbedrijven, en zij werken met zijn allen aan technologieƫn die de anti-popupsoftware kan verschalken. En ze slagen er nog in ook - zo blijkt uit dit artikel van News.com. Tot woede en frustratie van de internaut, die nu weer op zoek moet naar andere manieren om de pop-ups te verslaan. Of de advertentie van de popup ondertussen bekeken wordt of niet, dat is blijkbaar van mindere zorg voor de marketingbedrijven: zolang zij hem maar op uw scherm hebben kunnen deponeren!
Nieuws: news.com.com
Bron: netties.be Vrijdag 11 Juni 2004
|
|